Music ♥

poniedziałek, 6 marca 2017

Nowy rozdział :)

Hej jest tu kto? Wiem, że długo mnie nie było, ale tak jakoś wyszło :D trochę byłam zajęta, a czasami zbyt leniwa by wziąć się za pisanie hahah jestem straszna :D Ok, ale przechodząc do konkretów, to zostało zaledwie dwa rozdziały do końca tego bloga, więc przedostatni rozdział postaram się by trafił do Was do 19 marca, bo mam już napisaną połowę. Natomiast do 1 kwietnia postaram się coś wyskrobać na JLM bo, sama nie mogę się już doczekać Raury hahah
Do zobaczenia
Delly :)

3 komentarze:

  1. Hejka, ja zawsze tu będę, nawet jeśli nie będzie tego bloga lub drugiego. Mam nadzieję, że nie przestaniesz pisać po nich i stworzysz jakieś inne rewelacyjne dzieło. Bo to, co tu piszesz jest boskie i mówię/piszę to szczerze. Mam nadzieję, że teraz będziesz miała więcej czasu i wtedy będzie więcej rozdziałów, ale wiadomo życie prywatne jest ważniejsze :). Nie mogę się doczekać rozdziałów, a tym bardziej na JLM <3 Miłego dnia, wieczoru xoxo.
    ~~Roxy~~
    PS. Mam pytanie, odnośnie poprzedniego rozdziału na JLM, tam gdzie była scenka 18+. Mam napisać do niego komentarz, bo jak dobrze pamiętam, to Ci nie napisałam go. A wiesz, zawsze piszę i tak się zastanawiam. I poza tym wtedy miałam trudno ze szkołą i musiałam wszystko poprawiać i po prostu tak szybko zleciał ten czas. Więc czy mam napisać pod rozdziałem JLM komentarz, czy poczekać do następnego? Dla mnie to nie będzie żaden problem, bo teraz mam trochę wolnego czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za takie cudowne słowa :) No ja też mam nadzieję, że będę mieć mniejszego lenia i więcej czasu na pisanie :) Co, do komentarza, to tą kwestię zostawiam tobie, jeśli chcesz możesz napisać pod tym, ja i tak jak zawsze ci odpiszę ;)
      Pozdrawiam.
      Delly Anastasia Lynch ♥

      Usuń